05 January, 2012

Air Conflicts: Secret Wars pc game



ကၽြန္ေတာ္အရင္ကလည္း တင္ေပးမယ္တင္ေပးမယ္နဲ႔ မတင္ျဖစ္ေသးတာပါ။
စက္ေတြနဲ႔ ကိုက္ေအာင္လည္း ရွာရေသးေတာ႔ အခုမွပဲတင္ေပးျဖစ္သြားတာပါ။ ေလယာဥ္ပစ္ 3 D ဂိမ္းေလးျဖစ္ပါတယ္။ OS မွာဆိုရင္ Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7 နဲ႔ Processor အနည္းဆံုး Intel Core 2 Duo E7300 2.66GHz / AMD Athlon II X2 255 ၊ Memory Ram မွာဆိုရင္ 3 GB ၊Hard Disk Free Space: 9 GB ရွိရမွာျဖစ္ပါတယ္။ Video အေနနဲ႔က  nVidia GeForce GTS 150 / ATI Radeon HD 5670 512MB ဒီေလာက္ပဲထည္႔ေပးလုိက္ပါတယ္။ ဒီဂိမ္းကို Run တဲ႔အခ်ိန္နဲ႔ Run ၿပီးတဲ႔ အခ်ိန္မွာ တက္ႏုိင္တဲ႔ Error ေလးေတြကိုပါ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ပံုေလးေတြနဲ႔ျပေပးထားပါတယ္။ ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ. Graphic ႏိုင္ရင္ေတာ႔ အရမ္းကစားလို႔ေကာင္းပါတယ္.
ေအာက္မွာပံုေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ျပေပးထားပါတယ္...



ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္တို႔ Autorun ေလးကေနသြားပါမယ္။ Auto Run ဖိုင္ေလးကို အရင္ဖြင္႔လိုက္ပါ.. ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္တို႔ Install  အရင္ဆံုးေပးပါမယ္။
ေနာက္တစ္ဆင္႔ကေတာ႔ DirectX ကို Install လုပ္ပါမယ္။
ႏွစ္ခုစလံုး Run ၿပီးသြားတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Fairlight ဆိုတဲ႔ ဖိုင္ေလးထဲမွာရွိတဲ႔ ACSW ဆိုတဲ႔ Crack ဖိုင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔  C:\Program Files\bitComposer Games\Air Conflicts Secret Wars ဆိုတဲ႔ Install လုပ္ထားတဲ႔ ဖိုလ္ဒါေလးထဲကို ကူးထည္႔ေပးလိုက္ပါ။ 
ၿပီးရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Play လို႔ရပါၿပီ။ ဒီမွာ တစ္ခ်က္ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာျပထားတဲ႔ ပံုေလးမွာရွိတဲ႔ Error ေလးတက္ေကာင္းတက္ႏုိင္ပါတယ္။ ၾကည္႔ၾကည္႔လုိက္ပါ။
ဒီ Error ေလးတက္ၿပီဆိုရင္ေတာ႔ ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ထပ္ျပေပးထားပါတယ္. ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ Configure ဆိုတဲ႔  Application ေလးကိုဖြင္႔လုိက္ပါ။ ေအာက္မွာျပေပးထားတဲ႔ အတိုင္း Resolution ေလးကို ေျပာင္းေပးလိုက္ပါ။ အဲ႔ဒါဆိုရင္ အဆင္ေျပပါၿပီ။
အပိုင္းအားလံုးေပါင္း ပိုင္းရွိပါတယ္။ အပိုင္း ကေနစၿပီးခြဲထုတ္လိုက္ရင္ ISO ဖိုင္ေလးနဲ႔ ရလာပါတယ္။ ဖိုင္ေလးကိုျဖည္ၿပီး Install လုပ္ေပးရင္အဆင္ေျပပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ နက္အေျခအေနေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီမွာေတာ႔ မတင္ေပးႏုိင္တဲ႔ အတြက္ မူရင္းလင္႔ခ္ေလးကေနပဲ ျပန္ရွယ္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အပိုင္း ကိုစခြဲတဲ႔အခ်ိန္မွာ Password လိုပါတယ္။ Password က http://www.topfreepcgame.com  ျဖစ္ပါတယ္။ Mediafire လင္႔ခ္ေလးကေနတင္ေပးထား ပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
မူရင္းလင္႔ကေတာ႔ http://www.topfreepcgame.com  ပဲျဖစ္ပါတယ္။ Password လဲ ဒီအတုိင္းပါပဲ။
အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ..

r.ef....nay min mg

No comments:

Post a Comment